min valborg

tänkte berätta lite om vad vi gjorde igår , de börja med att jag och sofia åkte till hamre vid åtta ungefär mötte upp william,oliver,filip & martin vi åkte runt och träffa ungefär 30 pers eller nåt vet inte riktigt vilka de va men vet att dom går på viksäng iallfall . ah sen åkte vi till storängen och träffade alexander och nåra till och de va väl rätt kul förutom att de va kallt sen vid halv elva åkte jag,sofia,william & oliver hem till william va där och värmde oss sen vid halv tolv åkte jag och sofia hem till mig , gjorde inget alls lyssna på musik åt godis och lite sånt . sen somnade vi vet inte riktigt när . men de va faktist riktigt kul !

och nu sitter jag bara och sjunger och smsar ska väl vänta på att mamma kommer hem sen drar jag ut med dom igen tror jag . kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0