igår&idag

hej , just nu sitter jag i soffan med sofia och kollar på tv . igår hade ja de riktigt kul först åt vi tacos sen så va vi inne och tog jätte fina kort ... sen gick vi ut och spela fotboll och spelade in massa videos efter de gick vi in och alla satt och kollade på film förutom jag och agnes som satt på balkongen och prata och så .sen runt tolv drog tilda,frida & fanny hem för dom kunde inte sova kvar så satt jag agnes,josefin & sofia och kolla på you got served riktigt bra film ! sen imorse gick vi upp nip åt frukost och så sen åkte vi på match mot barkarö , seriepremier de gick riktigt bra vi vann med 7-0 och ja gjorde ett mål . och runt fem så åker jag hem till mamma . men hare bra!


sofia

fanny

agnes madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0