beatrice fredrixon

gud va hemskt att de finns folk som vill göra folk så illa , och när man bara går i nian .att sånt händer då de kan jag inte förstå och att de va så nära? bäckby&råby de är ju riktigt nära . hur man kan göra så de är för mig en 
gåta . jag förstår inte de kan ju inte vara roligt att må så som den personen som gjorde de gör . hemskt!
nu kännde jag inte alls den här tjejen hade bara hört namnet några gånger , och sen att den här killen lämnade in sig direkt efter han gjort de vad är de för mening är de värt ett liv och sen bara gå till polisen som att man gjorde de för skojs skull? jag förtår verkligen inte . tycker de är riktigt sorligt att de finns sånt folk så nära kanske 5 min med cykel max . jag kommer aldrig våga gå ensam här längre speciellt inte i en skog .hur tänker man som person igentligen när man gör de här om man ser att människan lider ?offra en människas liv för så lite?

r.i.p beatrice fredrixon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0