8 maj

sitter just nu och tittar på tv och sofia ligger i fotöljen och sover slänger in en bild också snart .
idag så va vi ju på zoonläger eller va man ska kalla de . skit tråkigt verkligen!gick inge bra alla och jag tycker verkligen inte om pirko eller hur han nu stavas . har duschat också riktigt ordentliget sen va jag så duktigt och lagade mat också medans sofia duscha . ikväll ska jag ha tjejmiddag ska bli riktigt kul faktist .
men de kommer säkert bilder från kvällen senare . hörs!


lilla sofia:)


Kommentarer
Postat av: fis

AAAAAAAAAAAAAAAH SHIT VILKEN SNYGGING!!!!!!!!!!!! OMG JAG DÖÖÖÖÖÖÖR, FYFAN VA SNYGG!!!!!!!

man blir ju skitkär liksom:(:(:(

2010-05-08 @ 14:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0