6 maj

nu får ja entligen setta mig ner ,oj! fan va ja har varit duktig har städat rummet riktigt ordentligt dammat,sorterat alla lådor vikt alla kläder lakt allting i ordning damsugat,moppat och nu sitter ja här . riktigt duktigt av mig faktist och nu sitter jag och skriver med frida lite om på lördag . idag i skolan hände ignet speciellt josefin har slutat nu så idag va vi utan henne . rätt skön dag faktist tycker om torsdagar för de går alltid så fort kunde inte träna idag heller för ja har haft fullt upp köpt massa grejer till på lördag och städat och grejer så ja hann inte de här va viktigare idag , och på lördag dag så är de ju faktist zoondag eller va man ska kalla det . så de är nog inga problem . ska snart setta mig och kolla på tv också och äta grillat ! mums ...
men hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0