4 maj

kom aldeles hem , har varit på stan med agnes . hittade en söt jacka från ginatricot och en skjorta .
kanske kommer bild senare men inte nu iallfall . sen så va vi på ur&penn och fixade min klocka som hade gått sönder och den fixade dom . innan ja va nere på stan med agnes så va jag såklart i skolan rätt kul dag faktist men funderar starkt på att byta skola fortfarande , vet inte riktigt hur de blir . de hände inget speciellt alls där fast de va riktigt skönt väder va ute och spela fotboll och hade de as skönt .och nu sitter ja här och visar mina kläder förmin ointresserade pappa hehe . ska vara barnvakt också åt min syster . men orkarnte skriva mer hörs!


ja älskar dig

Kommentarer
Postat av: agnes

loveu

2010-05-05 @ 15:14:48
URL: http://agnespersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0