10 maj

de är den tionde maj och de betyder ju bara en sak jo, matilda fyller år så grattis till dig och hoppas du får en riktigt bra dag . men jag fyller ju inte år så för mig händer inget speciellt ... va i skolan som vanligt hade tänkt visa vad jag hade på mig också men de går inte att ladda upp bilder här på blogg.se funder faktist på att byta till devote eller nåt . i skolan va de inte alls något speciellt fick veta grupperna till imorgon när vi ska ut på vandring eller va man ska kalla de vi ska iallfall gå olika stationer längs vattnet . jag blev med typ oscar henze , julia ,elli,william rätt bra grupp faktist eller a kan man väl säga . sen på morgonen så har vi volyboll tunering så vi börjar tjugo över åtta istället för tjugo i . och nu så gör jag faktist inget speciellt tittar på tyra banks show . och ikväll är de träning ska försöka få in en bild på hur ajg såg ut idag också om de nu börjar funka kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0