sverige-england

nu har jag nyss kommit ur duschen va bollflicka på sverige-england sverige förlorade med 2-3 .
idag i skolan va hände då ... absolut ingenting faktist eller hade friidrott och de är man ju duktig på inte...
eller springa kan jag men inte resten suger verkligen sen är man så duktig att mot per-ols i lördags så skulle vi duscha på st:illian och jag typ springer t duchen och ja tar josefin dusch haha a men iallafall så kastar hon schampot på mej eller a försöker så springer ja så ramlar ja på golvet och skär upp hela foten , så de va blod överallt i hela jävla stället och nu idag så sprack såret igen precis när de hade börja läckt kul! så jag vet inte om de blir nån fys för mig imorn kanske bara tittar istället får se . men ni får ha de så jätte bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0