onsdag 25/3

sitter hemma nu och dunkar musik , för de mesta lyssnar jag på den under haha
beroende av den tack sofia .. drar iväg på träning vid kvart i åtta. idag i skolan hm...
vad hände då? juste hade prov i svenska på författare hoppas de går bra för mig de har de faktist gjort på dom senaste proven , eller a dom tre senaste iallfall . efter skolan tog ja bussen hem direkt för att jag fick samtal från min syster två ggr i minuten tog lite kort innan för ja hade så otroligt tråkigt hare bra!






min vovve

Kommentarer
Postat av: Stiiiven

Skiitfiin madde ! <3,

2010-03-25 @ 18:01:48
Postat av: Sofie

snygg tröja!

2010-03-26 @ 17:59:01
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0