lördag(:

sitter hemma och väntar på att sofia ska bli klar imorse hade vi match mot forsby 1-1 kunde vunnit men tyvär får vi aldrig in skotten ...men nu är jag fixad och klar och ska snart dra ner på stan ska lämna tillbaks ett par byxor och köpa en mascara till min mamma som hon bad om . sen drar vi ner på big mac cup pch träffar en massa folk där får väl se hur länge vi stannar där en stund blir de iallfall . sen så sover jag nog hos sofia , får väl se vad vi hittar på då . och imorn har vi match mot aik riktigt kul faktist ! hare så bra

slänger in några gammla bilder på mig &sofia


i somras ..söt


somras




så kan de gå.


vinter 2008


hah , våran lilla "fjortisperiod"


somras


somras




bjuder på de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0