godmorgon

eller a inte precis morgon nurå men iallafall , vaknade ungefär halv elva imorse av att agnes
petade på mig för att jag skulle vakna , åt frukost och tittade lite påtv sen vid halv tov så klädde jag på mig mina träningskläder och sen så kom josefin och hennes pappa och hämta mig ,de va typ en träning inför zoontränarna typ en träningsgrup eller nånting va inte så jätte roligt att spela med yngre och så men skönt vare att träna igen iallfall , och snart ska jag hoppa in i duschen och ta en riktigt lång dusch och raka benen som jag inte har gjort på tre veckor för ja va i thailand inte så mysigt precis och sen kommer josefin hit och vid halv fyra kommer sofia och sover här för hon har inte träffa mig enu . bloggar kanske senare .



lilla agnes



och jag , juste där är västen/jackan jag köote igår som de inte fanns bild på

sötare kan vi inte bli ...

Kommentarer
Postat av: agnes

det går inte att bli snyggare

2010-03-07 @ 14:13:08
URL: http://agnespersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in taihland bilder?

2010-03-07 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0