godmorgon

imorse vaknade jag runt åtta de har blivit att jag vaknar så tidigt nu när jag har varit i thailand .
sen vd nio vaknade ida , och snart ska vi iväg på match , tror att inte kommer åka hem direkt efter :(:(
men iallafall igår så hade jag först match mot rönnby och de gick inte så jätte bra . och efter de åkte jag hem och fixade mig i ordning och duschade sen åkte jag och ida till stan och kollade lite sen kom agnes också .
efter de åkte vi hit och gjorde ingenting? på kvällen så tittade vi på melodfestivalen och prata i telefon med kevin
sen hände inte så mke mera . får väl se va jag hittar på efter de om jag ens gör nåt kanske bara är hemma .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0