fredag

vaknade halv nio gick upp fixade mig i ordning och åkte till läkarn och kollade fötterna
tydligen va convers inte bra för mina fötter men de strutar jag i hehe , och om jag inte använda iläggen
varje dag i alla skor jag äger så kunde min fotboll&innebandy sesong vara slut nu , och de vill jag absolut inte och inte min pappa heller för att jag har sån potensial eller va de hette , iallfall så efter vi vart på gryta (läkaren) så skulle vi åka till eriksborg och röndka men ja fick inte de efter som de är stängt på fredagar och de va ju kul att tanten på gryta sa att vi kunde åka på direkten , sen åkte jag direkt till skolan hände ignet speciellt förutom att jag missa provet som jag inte har plugga på så nu är de dags att plugga lite de handlar typ om klassiker som astrid lindgren,mark twain och daniel defoe som ja inte har en anning om vilka de är eller jo astrid lindgren då.
sista lektionen var fotbollsprofil efter de fixade jag och josefin oss och gick till abb arena eftersom de är big mac cup där nu , tror att vi kommer vara där resten av helgen också eftersom de är rätt mke folk där. men ni får ha en bra fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0