16/3

nu har jag precis kommit hem från fysen i fridrottshallen de gick inge vidare fick skit ont i hälen .
fanfanfan,att vi har match mot aik på söndag & två matcher med innebandyn på lördagen och så har ja såhär ont inte så bra... idag vare ju skola och de hände inget speciellt alls faktist förutom att josefin åkte till sjukhuset för nån grej läskigt ...ja har faktist varit riktigt duktig idag först gick jag till skolan halv åtta hade gymnastik , riktigt kul faktist gick hem sen en timme senare cykla t träningen hade fys och cykla hem och juste idag äre ju &cougar town & desperate housewives som jag faktist följt sen första sesongen tack vare min mamma haha. aja nu kommer jag inte på något mer att skriva ,skriver inge mera idag heller . harebra!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0