vaken & taggad

nu är jag vaken och riktigt taggad inför matchen mot råby .
idag är de faktist våran tur att vinna !!
igår så somnade jag runt elva för jag mådde ju inge bra alls .
och jag glömmde berätta lite kort om dagen
först hade jag skola till kl tio i ett då mötte jag upp agnes på stan .
vi gick runt ett tag och sen kl tre hade hon sminkning de va efter de mitt magont
började jag trodde verkligen jag skulle spy va på toa en halv timme men ingenting kom.
så mamma fick hämta mig när jag åt lite blev jag mycke bättre helt frisk inget ont va kvar.
och då va jag ju redan hemma , otur..
men jag satt hemma och kolla på sommaren med göran och den va rikitgt bra biler från igår kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0