storvreta cup

imorn bär det av till uppsala där vi ska spelastorvreta cup
och jag tror inte att det kommer finnas några datorer på skolan
så jag kommerinte blogga nånting på ungefär tre dagar . 
vi kommer bo på celciusskolan vet inte om jag sagt det tidigare men så
blir det iallafall och vi får väl se om vi kommer hem med medalj eller hur
men oavsett om vi har medalj eller inte så kommer jag lägga in rätt mycke
bilder från cupen , så ni får nånting roligt att titta på iallfall , :)
min outfit imorn blir mjukis,långärmadtröja & min svart sjal från gina intressant att veta hehe
men iallfall vi ses om nåra dar!
+ att snart kommer mitt öra att explodera för då gör så j*vla ont !!!


för snygga alltså ett års gammal bild , och ja är blond ush va ful jag va , hur kunde jag gå runt så?

DSC04016



DSC02832
2007 milan kläder och allt fan va snygg !!!

DSC00852
2006 enu snyggare


130-3035_IMG
2006 pojkflicka?!?!


123-2339_IMG
eh jag och josefin gilla slick när vi va 8 ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0