imorn börjar det igen

aha nu är alltså sista dagen på lovet slut , inte kul alls !
för imorn ska man tillbaka till skolan börja gå upp tidigt igen
ha saker att passa och sluta sent . fan asså har ingen lust alls
att gå upp sju och sen gå till skolan när de är iskallt ute jag spyr snart
på allt de här kalla nu tycker jag att allt ska bort nu har det varit jul & nyår
nu kan de försvinna jag orkar inte med de längre ! amen de finns väl iallfall
en sak som är positiv med att skolan börjar och de är att man ska få träffa
allihopa igen de ska faktist bli riktigt kul ! men åter igen så vill jag att de här kalla ska bort
hatar verkligen vinter & snön fyfan , kan somaren komma snart eller ?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0