igårrr

igår så vare ju match sen efter de så åkte jag ner på stan med agnes och sofia .
vi gick till sub way och åt senare så mötte vi upp josefin också som skulle köpa
skor och så sen tog vi bussen till mig där satt vi vid datorn en stund sen så titta
vi lite på tv en stund och lagade tacos runt 8 åkte agnes och vi åt sen tittade
vi på paradise hotel xl och sen runt halv elva följde vi sofia hem en bit och sen
så gick vi hem igen när vi kom hem så satt jag&josefin och webba med varan
vi är bara för roliga ha ha . sen så gick vi och la oss och somnade runt två .
här kommer en bild på glasögonen ja köpte för förut hade jag ingen bild :)



haha inte så bra bild men iallfall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0