hemma från storvreta

nu har jag varit hemma i några timmar och jag va otroligt trött så jag somnade i
två timmar men nu är jag vaken igen ...
storvreta gick faktist väldigt bra eftersom vi åkte ut mot sveriges bästa lag bellebarkaby (stavning?)
vi spelade faktist mycke bättre en dom tycker jag ! och matchen sluta 2-2 och eftersom
det blev lika i kvartsfinalen så blev det straffar med en massa otur så sätter vi tre stolpar
och dom avgör med 2-0 i straffar , och vi va inte speciellt glada efter heller men va ska man göra ?
vi tar dom nästa gång iallfall och det andra laget hade förlora med 5-0 mot sirius , men vi tog oss
iallfall ganska långt och kan man ha mer otur?
amen iallfall  nu kommer det liote bilder från cupen också :)


jag & agnes , för söta




vi kan inte va seriösa ?:):)


sofia&madde


sofia & madde


moa,matilda,agnes,frida & emma


fanny & madde h


& där kom lilla jag :)


Kommentarer
Postat av: fanny

jag är så söt :):):):)

2010-01-05 @ 15:10:14
URL: http://fannyschagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0