helgen

fyfan vilken jobbig helg har bara vart massa matcher och jag har spelat alla ,
och ni anar inte hur trött jag är först fem matcher igår och två stycken idag
och lagen har varit bra också så ja är helt slut men de tror jag nästan alla va
sista matchen mot rönnby för hade vi inte kört slut oss så mycke igår&matchen innan
så hade vi nog vunnit över rönnby och vi hann inte vila nånting heller , vi fick åka från
ställe till ställe . men de har väl gått bra för oss i helgen dm mästare igår
och idag spela vi lika mot seriens bästa lag sen va vi så trötta så vi förlora mt
rönnby men man kan ju inte alltid vara bäst , de tycker iallfall inte jag för man
måste ju förlora också men domarna sög verkligen ja blev så arg asså dom ska
få slå och ha handen i ryggen på oss när vi har bollen men när dom har bollen
blåser dom för en axel mot axel tackling snacka om att heja på dom andra ?
aja de finns inte så mycke att göra än att samla ihop sina krafteroch köra hårt
på träningen imorn . jag=död just nu också så nu ska jag ta ett bad och lyssna på spotify
och bara vila helt ensam SKÖNT !
hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0