god morgon

vaknade för typ en halvtimme sen hoppa direkt in i duschen
för ja kännde mig lite ofräsh så nu sitter jag och får håret fixat av min syster hihi ,
ikväll är det disco fyfan va länge sen de va de var de så man måste ju faktist gå ?
tror faktist de kommer bli rätt roligt fast ja inte gillar växhuset menmen ,ska åka ner
på stan med pappa och syster om en stund också . får se om ja hittar nåt men till discot
vet jag nog va ja ska ha fick ju hem paketet från nelly igår . sen runt tre kommer sofia
hit också trorja så åker vi t farmor och äter och sen vidare till frida ha en bra lördag
inlägg kanske kommer efter ikväll kram !


va snygg man va för ett och ett halvt år sen :):)


Kommentarer
Postat av: fis

fett fula

2010-01-30 @ 11:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0