glömmde skriva igår

jag kom nyss på att jag inte skrev vad jag köpte igår ,
jag köpte en mascara som min mamma tipsa mig om va jätte
bra och de va tydligen rea så jag och agnes köpte en varsin .
sen köpte jag en cardigan på vila för femtio kronor väldigt billigt !
amen de va ungefärde jag köpte sen åkte jag josefin & matilda hem
elr dom t sej och ja t mej då satt jag mig och titta på twilight eftersom ja inte har sett den hehe.
jag tycker faktist den va riktigt bra inte alls så som jag trodde , början va lite seg men de gjorde inget
den va iallfall bra , sen så kom josefin och matilda så sov dom hos mig :)


Kommentarer
Postat av: caroline

skitfin blogg :)

2010-01-06 @ 21:20:24
URL: http://caroliinearih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0