bloggar inte förren imorn kväll

imorn så kommer jag inte ha tid och blogga förutom kanske hemma hos agnes på kvälle
då kanske de kommer lite bilder och så . för först har jag ju skola hela dagen får se om jag hinner
med ett inlägg på morgonen . amen först äre iallfall skola sen efter skolan runt ett så drar jag ner på stan
med agnes för hon ska på sminkning på make up store och jag ska följa med . sen ska vi väl
gå runt på stan ett tag kolla kläder och så . sen så åker vi på eves&emmas tjejmiddag först ska vi äta spicy hot
och sen åker vi väl hem till någon av dom eller så gör vi nånting annat vi får väl se och de kommer säkert mycke bilder och så ! sen på kvällen sover jag hos agnes också . men vi hörs imorn på morgonen eller på kvällen
puss&kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0