äntligen hemma igen

först så gick jag hem från josefin och de tog kanske en kvart innan jag va vid busshållplatsen
när ja är där kommer ja på att ja inte har busskort eller pengar på mobilen , så ja fick antingen gå
till bäckby centrum eller fråga buss chafören om ja fick åka med iallfall och hämta bussbiljetten sen ,
och sen så stog det att den skulle komma 13.45 men ingen buss kom så hade jag kolla på
fel för de är ju helg så fick ajg vänta där tills 13.59 och de va iskallt skitkul . sen när jag äntligen kom på bussen
så typ sega den somf an så de tog en 45 min att åka , men nu är jag iallfall hemma igen , får väl se vad
jag hittar på senare kram



slänger in en bild nu också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0