29/1

sitter hemma från för tvn nu och fryser , har gjort i ordning mig inför morfars kalas
min morfar fyller faktist 63 idag grattis , för er som inte träffa min morfar så är han värdensbästa
han kommer överallt på mina matcher skjusar mig om han behöver han gör i stort sett allt för mig .
de finns ingen bättre morfar en min morfar. a men iallfall idag i skolan så vare rätt jobbigt
fredagar är så otroligt tråkiga för vi har först en timmes engelska sen 75 min no sen 70 min so
sen en timmes matte och sen profil kan ni fatta vilken dryg fredag ? amen iallfall profilen va ingen höjdare
precis riktigt skitlag va jag i dom sprang knappt , a och inte va dom tekniska men aja ska sluta klaga förlåt .
men snart åker ja iväg till mormor&morfar och efter de så träffar jag josefin och matilda trorja .
hare bra så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0