28/1

idag i skolan så va jag och josefin mattanter hela dagen från elva till två .
sjukt tråkigt eller rätt kul va de för vi komenterade alla som gick förbi om dom va snygga
eller så haha sen så fick vi sortera tallrikar och så de va inte så kul men iallfall hehe .
efter skolan så åkte jag ner på stan med sofia&josefin jag köpte en bh från lindex och
en jens shorta från gina tricot . tänkte köpa den rosa men de har ju agnes köpt men
när ja åker t thailand kommer jag med massor av kläder och massor av skor hihi
jag längtar !!!  och de bästa är att ingen kommer att ha likadana kläder för de är ju
så tråkigt när alla har samma bikni och sånt tycker jag iallfall . skriver inte mer idag iallfall
hare bra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0