12/1

jag hatar tisdagar !!!
vi börjar så jävla tidigt då så man sover ju när man kommer t skolan
man typ går i sömnen skitkul ....
och sen börjar vi med idrott , enu bättre idag vare faktist innebandy och
jag blev tryckt i ryggen mot väggen så ja börja blöda på handen , inte så bra start på morgonen
precis .
amen juste william blev ju fjortis idag också grattis !
efter skolan tog jag bussen hem och när jag kom hem hann ja inte göra nånting min syster ringde
att ja skulle hämta henne för hennes cyckel hade gått sönder . efter de fick jag hjälpa henne
men mellanmål & fixa håret och nu får jag äntligen seta mej ner och tare lungt .
riktigt jobbig dag ! och snart drar jag iväg på träning också hare bra !


de va bara ett år sen vi såg ut så där ....
att vi gick runt så där de kan ja inte förstå


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh man kan inte bli snyggare !!

2010-01-13 @ 17:17:20
URL: http://agnespersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0