jag har faktist inte orkat

jag har inte orkat skriva nu den här veckan jag har varit så slutkörd av alla träningar och sånt
men i måndags ? vad hände då , jag va i skolan sen av slutade vi dagen på feelgood (spinning).
senare på kvällen va de träning plus springning efter .
i tisdags hade innebandy i skolan började tjugo i 8 sen på kvällen träning plus fys.
igår va jag i skolan hade fotbollsprofil och på kvällen match , vi vann med 5-2 mot per-ols
som låg etta i serien och a vilka gör de nurå vi spelade ut dom oc hade sånt jävla spel bra spelat tjejer !
så ni kanske förstår att ja inte hinner eller orkar plus att ja har pluggat en massa , så här ser min träningsvecka ut
måndag:träning plus specialidrott+springning
tisdag:idrott+träning+springning
onsdag:profil+träning
torsdag:idrott+fotbollsträning
fredagar:idrott  
lördag:matcher
söndag:matcher

så jag längtar just nu ihjäl mig till thailand för ja måste verkligen vila
från all träning just nu , och idag är jag hemma från skolan för ja har ont i hela kroppen
och knappt kan stå upp väldigt härligt !
men ha en bra dag , skriver säkert mer under dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0