aj,aj,aj

fan va ont jag har , ont i fötterna och i magen har så där ont som jag hade när ja va hos agnes
de är så sjukt jobbigt min mage bara blixtrar och de känns som någon typ drar i små trådar i magen
typ som sendrag eller nånting , men iallafall på träningen idag gick de bra för min del . men ja blir så
arg när folk inte kan möta en boll och går på plan så får man kämpa själv , inte kul asså de va inte menat
till någon speciell men de är sjukt irriterande iallfall . imorgon är de torsdag de betyder en dag kvar . vet inte vad jag hittar på imorgon åker nog bara hem och slappar sen fixar de sista och sen köpa godis till fyget . men nu ska jag kolla lite på tv eller något ses imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0