9/1

sitter hemma och känner att jag kommer spy , inte bra för att jag ska till thailand för där vill man ju inte ligga
och spy när de är typ 40 grader varmt . så ingen träning för min del ikväll , så ja sitter hemma och myser med min lilla hund istället . idag i skolan va de riktigt tråkigt faktist inte för de brukar vara kul med skolan men iallfall .
om två dagar om man inte räknar med fredagen då , fyfan va skönt gud va ja längtar asså förutom att ja får läxor med de blir nog inte så mycke har gjort matten så ingen matte , fått mitt spanska papper & so papper bara engelska och matte kvar trorja så så mycke blir de nog inte och ingenting ska med t thailand gör de innan för jag har ju semester då ska de va de också  ! Jag kommer sitta i flyget med min lillasyster och de kommer komma hur mycke bilder som helst när jag får använda datorn så .
men nu ska ja titta lite på tv och så hörs senare kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0