7/2

hej bloggen !
nu har jag nyss kommit hem från ann-sofia&jörgen några av pappas kompisar.
har packat upp kläderna och så och sakerna jag köpte idag också såklart .
igår hade vi riktigt kul vi gjorde faktist inget speciellt men kul hade vi .
imorse vaknade jag vid ungefär elva halv tilv ringde pappa när ja fortfarande
låg kvar i sängen och så sa han ba : va ute på parkaringen om tre minuter så jag fick kasta mig
upp ur sängen klä på mig och springa ut kul . vi åkte till mamma packade de sista till på fredag
och packade hem till pappa , efter de så åkte vi hem med alla grejer och åkte till hälla
och handlade och kolla på lite kläder . jag köpte en pajettgrej från jc och ett puder
och sen fick jag en kamera till thailand den hette typ casio eller nånting som man kunde ta med undervattnet tack pappi !
och nu ska jag snart titta på film med syster och pappa hare bra.
bilder från igår kommer kanske senare men här kommer en bild på min kära kamera


love it !






Kommentarer
Postat av: sofiaaaa

kommer man få se bilderna från thailand när du kommer hem?:)

2010-02-07 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0