11/2

nu har jag jag nyss kommit ur duschen och packat klart allting så nu är allting klart hoppas jag , har säkert glömt någonting men inte vad jag vet iallfall . nu har jag äntligen fått setta mig ner har inte kunnat sitta på en timme började faktist skriva de här för en timme sen men sen kom de massa saker imellan typ badrummet mitt rum packa och allt de dära , men nu sitter jag min syster och pappa gör läxor och ja sitter här som faktist är klar med mina läxor , förutom de ja ska ha från cecilia kul att ja kommer få ett helt berg i svenska och engelska av henne.
skolan idag va faktist kul hade innebandy tunering hela dagen , vi vann b-slutspel . sen åkte jag direkt hem stressade in i duschen åkte till majas träning efter de köpte vi godis och lite grejer , snart ska jag stänga av datorn och titta på tv och äta lite godis hare bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0