slutkörd

nu ahr jag nyss kommit hem från en dag full med innebandy. imorse spelade vi kvartsfinal och vi vann med 8-0 sen runt fyra spelade vi semin och vi vann med 3-2 . och tillslut finalen där alla va helt slutkörda vi hade tagit i så mycke i semin från att ligga under med 2-0 så gjorde vi tre mål och vann med tre två och sen finalen så förlorade vi med 2-0 mot dom vi redan mött i gruppspelet där vi vann mot dom med 2-0 men som sagt så va vi slutkörda finns inte mycke att göra nu , bara ladda om och satsa fotboll nu . och direkt efter matchen hade jag vuxenfika och ajg fick:
wesc hörlurar:farfar
presentkort 700:farmor&janne
sminkning&500 kr:mormor&morfar
presentkort 250:ann-sofie&emelie
presentkort 400:mamma& hennes kille
parfym:mamma& hennes kille
halsband:mamma&hennes kille
"minnes bok":mamma&hennes kille

de va de jag fick idag , sen ska jag få av kussinerna i veckan .
orkar inte ta någon bild eller något men ni fick en liten lista heh .
hare bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0