skrivlust

fyfan va jag älskar våren älskar den nästan mer en sommarn för nu längtar man som fan till sommarn och nu känner man verkigen att de börjar bli varmt den vita snön är äntligen borta ush va ja hatar snö nu igenting för mig ! hade nog dött om jag inte hade varit i thailand i tre veckor . ja längtar tills vi åker igen fast nu ska vi nog inte t thailand blir nog usa till hösten med pappa ! ska äntligen få träffa moster fyfan vad jag saknar henne nu och shoppa är nåt ja kommer göra varenda dag åh ja vill åka nu !!! fatta tre veckor i los angeles med min moster som jag inte har träffat på hur länge som helst typ år 2007 vare nog sist .. gud va ja längtar fast de är en bit kvar faktist och mke roligt kommer hända innan som .. att jag fyller år, julia kommer , ida ska va här nästan hela sommarn och ja där , grönalund med en massa folk , gothia fyfan va härligt med sommar,kompisar & fotboll
de är verkligen de bästa på hela året sommaren och man får komma ut och spela fotboll . de här inlägget vet ja inte varför ja gjorde haha bara va lite skrivsugen . hoppas att mina besökare kommer tillbaka snart också dom har börjat gått ner lite grann inte kul...
men om ni vill att ja ska ändra något
så komentera inlägget!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0