shaaa

nu har jag nyss kommit hem eller a för en timme sen har suttit och taggit lite bilder på mig själv för ja har så himla tråkigt för jag får inte träna på hela veckan..stackars mig :(:(
va på stan innan mes sofia&josefin ingen av oss köpte något förutom att vi åt sub way ovanligt?
vet inte riktigt va jag ska göra min syster vill att ja följer med henne ut och målar med gatukritor och de tackade jag nej till haha , men a får väll sitta här och lyssna på musik eller kanske ska ta med datorn ut och sola lite .. nja vet inte får se , hare bra

ego? nej aldrig...

man kan ju inte bli vackare asså...

näsaaaaaa

Kommentarer
Postat av: linn

madde är fiiin !



din design är klar snart:)

2010-04-16 @ 10:12:06
URL: http://linnliljja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0