påskafton

fyfan har inte sovit något alls inatt , först vaknade jag kl 3 av att min hund kraffsade på dörren och då gick jag först och öppna sen så kom hn igen efter en timme så hoppar hon upp i sängen så ja vaknar då är kl 4 sen så vaknar ja av att nån busringer och sen kl 7u väcker min syster mig av att vi ska få påskägg fy...
men vi fick skattjakt haha , a i påskägget fick jag mascara,naglack & en bh sen lite godis tack mamma!
och nu är de bara en halvtimme kvar tills vi åker och hämtar ida vi ska nog va med kevin eller något hörs senare!

mascaran

den understa fick jag

Kommentarer
Postat av: rikacharmrtroll

glad påsk!

2010-04-04 @ 16:06:22
URL: http://rikacharmtroll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0