packning

de blev ett inlägg till iallafall har inget att göra så passar på att lägga in ett igen .
nu har jag precis stängt ihop väskorna och ställt dom i hallen jag har lyckats få i mina saker i en väska plus en väska med täcke och kudde en väska med match kläder och madrasen men de är ganska bra brukar ha hur många väskor som helst . jag känner på mig att de är någonting som jag har glömmt , men de mesta är nog med har iallfall matchkläderna,klubba,glasögon,skor & pengar så jag kommer iallafall att kunna spela får hoppas att de inte är något jag glömt som ajg redan vet att de kommer vara menmen . ska nog gå igenom packlistan en gång till om jag orkar. snart kommer nog pappa hem också sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra får se . äter väl något och sen åker jag till samlingen fyfan va jag längtar ska bli så otroligt roligt . men hare bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0