29 april

fy vilken tråkig skola ja går på asså ... eller a iallfall tråkig klass
funderar starkt på att byta skola men har ingen anning om till vilken .
de finns inge speciellt alls där förutom att vi gör olika resor ganska ofta och att vi har idrott varje dag.
aja får väl hoppas på att de går över snart ... sitter iallfall just nu och håller på med engelskan är nästan klar nu med tack av min bästavän googelöversettning♥ . ikväll är de zoonträning plus teori inte alls kul faktist ... nej den här dagen har inte varit nå bra alls ... hoppas de blir bättre imorn så ja inte ruttnar bort helt . nu ska jag väl sätta på mig mina träningskläder och dunka musik eller något ta fram kläder till imron och så hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0