27 april

hej på er , sitter just nu hemma och dunkar musik med mina nya hörlurar, idag i skolan hände väl ingeting. min sista lektion va no,så grymt tråkigt... sen hämtade jag mina grejer så satt jag och oskar och väntade på sofia eller a jag vänta på sofia och han på axel . och imorgon har vi studiedag skönt,vet inte riktigt vad jag ska göra ska väl hitta på någonting iallfall . kanske bara va hemma vet faktist inte . ikväll ska vi på nåt möte med innebandyn som jag absolut har lust att gå på alls , kommer bara att berättas massa grejer vi ska göra va vi gjort i år och sen va som händer i framtiden vill inte :( , om jag ens forsätter med innebandyn? de vet jag inte . skälet till varför ska jag inte avslöja här får väl se hur de blir men jag ska satsa mest på fotboll nu iallafall och i fortsettingen eftersom ja är bättre i de en i innebandyn . ska sluta tänka negativt nu ska fokusera på att de blir kul med fotboll finns inget mer att göra gothia förfan , shit va kul de ska bli . aja ska sluta skriva nu hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0