26 april

började dagen med att åka till skolan vid 8, skolan va faktist helt okej och nu är william tillbaks för er som inte visste så hade han typ gjort något i höften sprungit för snabbt helt enkelt ;) . amen iallfall hade ju cup i helgen så kunde inte va med på friidrotten idag för ja ahde aldeles för ont i kroppen och mina stackars hälar ... så jag och sofia drog ner på stan och köpte lite kläder eftersom ajfick så mycke presentkort igår med mig hem följde ett par vita solglasögon , gult linne & en silvrig plånbok allt från gina . sen runt fyra kom mamma och hämta mig med sin cykel och vi cykla hem tog bilen till ica maxi och sen åkte vi och hämtade min syster . och nu är jag död , tack och lov så ahr vi ingen träning idag ! ah de va ungefär de som har hänt idag , ni får ha de så bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0