24 april

nu har ajg äntligen kommit hem fyfan va drygt de va . först spelade vi våran andra gruppspelsmatch vi vann med 2-0 igen och de betyder att vi är gruppetta tror jag , sen så bestämde jag och sofia att vi tar bussen från gryta till bjurhovda sen när vi satt oss på bussen sa hon att hon skulle duscha också och då orkade inte jag följa med så jag tog bussen hem till mig och jag fick sitta och vänta i 20 minuter på 15 när jag kunde åkt med josefin efter matchen på en kvart . men nu är jag iallfall hemma sitter och kollar på tv och snart ska jag hoppa in i duschen .
sen vet jag inte vad jag hittar på ska iallafall möta upp josefin'&sofia men hare bra kanske skriver senare !



från förra helgen snyggt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0