22 april

kom nyss hem från skolan astråkig dag verkligen tosdagar är inte alls kul . vi fick tillbaka våra matteprov också 26/40 tycker faktist de va rätt bra men nu är iallfall skolan över och nu sitter och kollar på tv med pappa och 
så skriver jag lite med sofia . ikväll ska jag bara vara hemma ingen träning idag riktigt skönt ! ska väl gå till ica och hämta mina nya skor som jag beställde i tisdags hoppas dom är lika fina i verkligheten som på bild . sen ska väl jag och min syster bara sitta och titta på disney channel eller något hah . och sen riunt elva hoppar ja in i sängen och hoppas på att somna på en gång vill att de ska bli imorgon så fort som möjligt ! för imorgon blir jag fjorton och ska få paket av pappa,syster & karin för resten får jag på söndag för att vi ska ha cup i helgen så igentligen längtar jag till på söndag .

de blir ingen dagens outfit bild idag orkar inte gå till mitt rum och hämta kameran och ta foton men ja har väl inget speciellt på mig . jeans,tshirt & en cardigan över inge speciellt alls . men imorgon tar jag nog en bild iallfall sen ska ni få se grejerna ja får av pappa,syster & karin också resten ser ni nog poå söndag.


6 år sen

5 år sen

4 år sedan , och jag saknar huset med båda mina föreldrar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0