20 april

tre dagar kvar jag längtar , jalängtar !!!
fast tyvär vet jag redan vad jag ska få men men ja får iallfall grejer och de tycker jag ju om:)
iallfall idag ,hm...  de va en helt vanlig dag typ fast jag hatar tisdagar...slöjd & no och börjar kl tjugo i åtta
fyfan va tråkigt de är asså,ochimorgon har jag matteprov inte kul :( fan asså men på fredag så fyller jag år och de är iallfall posetivt fast att ja får alla mina presenter på söndag för då kommer hela släkten till mammas joss(espressohouse) efter stängning och så ska vi vara där riktigt kul faktist . och senare ikväll är de innebnady träning ska bli kul faktist eller a jag hoppas de iallfall ... hare bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0