17 april

sha, nu är jag äntligen hemma ush har varit på domarutbildning i fotboll skit tråkigt att sitta inne på önsta kanseli och lyssna på en kille som pratade i 6 timmar fast rätt kul att döma mindre och få pengar hehe , så nu har jag iallfall kommit hem och de va rätt roligt folk på grejen massa killar från gif p96 och vårt lag vi fick också en bok om alla spelregler inom fotboll vet nog de mesta men lite finns de nog ja inte vet , sen fick vi rött&gult kort och en pipa får se hur de blir med de där ska iallfall dömma min systers matcher och då får jag runt tvåhundra kr per match och dom har 16 matcher plus att vi får från gideonsberg också och sen dömmer vi säkert små cuper blir rätt mke pengar faktist . sitter här och är skithungrig men orkar inte äta något och snart kommer sofia hit också så sover hon här ikväll får se va vi hittar på kram så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0