13 april

hej på er ! börjar närma sig min födelsedag gud va jag längtar vill ha presenter!
men idag är jag iallfall hemma från skolan har knappt rört mig på hela dagen , har så ont i ryggen så ja inte kan böja mej ner gick så bra att kravla över hela golvet för att hämta hemtelefonen som mamma ringde på nyss haha.för hoppas att jag kan gå till skolan imrogon iallfall orkar inte missa en massa och sen så ska man få extra och blabla sen vare ju jätte kul att de blev strömavbrott så tv och datorn slockna jippi va roligt så då bestämde ja mig för att baka så ja typ låg på mage och drog mig fram t köket ställde mig upp tog alla saker satt mig vid matborde rak i ryggen och bakade gick ju faktist bra och nu sitter ja här och gör ingenting förutom att smsar lite .
ja va roligt asså ingen träning ikväll heller men de kanske är bra eftersom ja har så ont och måste vila fan också..
har ingen lust att tränarna ska bli sura för ja inte tränar idag , hoppas dom fattar att ja kanske behöver vila idag .
aja men de blir nog ett par inlägg till idag för ja har ju inget att göra så a harebra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0