sjuk

nu är ja faktist trött på att vara sjuk !
har varit det i tre dagar nu och jag har tröttna på att bara sitta här och inte göra nånting .
jag ville till skolan men jag hade feber igår kväll , men discot gör ingenting för jag vill ändå inte gå .
fjortisdisco....så om man går dit så blir nog inte så många glada på mig . så de hoppar jag över.
men iallfall kom nyss ur duschen , bara för min syster väckte mig kl kvart över åtta inte kul .
när man är sjuk ska man väl ändå få sova ? men nejnej inte jag , min syster är också hemma idag
har säkert smitta henne också , jag tror de är svininfluensan ,för er som inte viste spelade jag sm i söndags
asså sverigemästerskap i innebandy då vare tydligen en tjej som spela med feber ? helt sjukt
a men halva mitt lag halva rönnby halva vib killar halva skälbykillar är sjuka nu och även
nåra jag känner som va och titta är sjuka så de är säkert svininfluensan fast man kan bara ha de en gång .
så då slipper ja ta sprutan iallfall . men på tisdag får jag inte va sjuk för då åker vi ju till stockholm med skolan
ska på nå muséeum och sen fri tid i stan och sen ska vi på hockey . inte för att ja är så intreserrad av hockey men aja hälldre de en skolan ! men iallfall de kommer nog flera inlägg under dagen .
peace and love
/ madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0