madeleine åkte ut i paradisehotel :(

neeeeeeeeeeeej jag åkte ut :(:(
jag heja ju på mej ???nej jag skoja inte jag då med madeleine i paradisehotel åkte ut :(:(
jag som ville att francesca eller hur fan de stavas skulle åka ut för hon är skit falsk?!
aja , men jag tycker iallafall att han gjorde HELT fel val men han har iallfall fett fina muskler (a) .
men aja nu sitter jag och tittar på ett av mina favoritprogram criminalminds.
men jag är lite små sur över att madeleine åkte ut .
amen ja ska titta vidare nu pussss



madeleine och hennes syster ,
som jag hejar på nu :):):)
plus jag vet att madde är fett ful där heheh men hon ser inte ut så i tv






hans muskler (L)(L)(L)
syns inte så bra här menändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0