jag orkar inte blogga så mycke

a som ni ser på rubriken så orkar jag inte blogga så mycke ,
jag skriver lite då & då när jag får lust och så . Det är ju ingen idé att
lägga in flera gånger per dag om man knappt har nåra läsare som inte ja har hehe .
jag har typ 15 st ?(a)
amen jag bloggar när jag får lust och nu fick jag lust att göra det:)
Jag åker snart ner på stan och möter upp Sofia&Josefin . Vi går väl runt lite
fikar eller nånting också säkert . Men jag hör av mig när jag kommer hem så
kanske ni får se vad ja har köpt , för min kamera vill inte funka /madde
ja de fick bli en gammal bild


Kommentarer
Postat av: Anti:)

haha kommer ihåg den dagen(L)

va innan vårt disco tror jag:)<3

saknar dig storasyster(K):(

2010-02-21 @ 23:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0