helluu

nu sitter jag hemma kom nyss hem faktist ,
tittar runt lite på facebook å snackar med agnesbaby
om hur vi ska göra imorn de verkar bli ändrade planer ...
ska gå på fjortisdiscot iallafall . jag ska stå och skratta åt
fjortisarna som har största puschen och spackel kul faktist .
som ni kanske märker så tycker jag inte om fjortisar
som har mycke smink å så . förlåt men de är min blogg
och ja skriver de ja vill här :)
men iallfall ja vet inte riktigt hure blir . men imorn
är jag hemma ensam om ja inte ska träffa nån såklart
sen på kvällen får vi se hur de blir . men ja  skriver mer om de sen .
så iallfall sen ska ja nog titta på idol med pappa & syster och äta godis å så .
fast igentligen är de ingen ide att titta för rabih har åkt ut .. aja
peace and love
/eran madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0