julavslutning & julklappsköp

går så var de ju avslutning i skolan . jag hade faktist inte behövt ett lov för
jag är inte så trött på skolan som ja kommer bli så jag kunde gärna ha skjutit upp mitt lov
men de är ju skönt att sova såkalrt:) sen på eftermiddagen så va jag med sofia hemma hos mig
vi har blivit beroende av icy tower på facebook hihi . såna är vi men vi va mest hemma åt tacos och
sen runt halv nio så kom William,Jacke,Filip & Marcus vi va ute en stund och sen vid tio drog dom .


sen idag så vaknade jag runt vad va klockan halv tio kanske?
amen iallfall jag gick upp och fixade mig i årdning sen så åkte jag t stan
och köpte dom sista julklapparna . snart kommer mormor & morfar också
sen ikväll får vi gäster trist.... måste sitta inne hela kvällen på en lördag :(
aja men iallfall de kommer nog lite bilder och andra inlägg aldeles snart 

/MADDE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0